středa 16. dubna 2008

Košíky z papíru

Sice jsem se rozhoupala až při krafání s Norreen, ale za všechno může Veronova, její fotka mi připomněla, že jsem to chtěla ozkoušet.

Neznám dokonalejší tvořivou techniku s minimálními náklady, bez nutnosti prolézat kutilství a železářství a různé hobbyshopy: z pomůcek jen nůžky, jedna špejle, nějaké "kopyto" (nádoba žádoucího tvaru). Z materiálu 1 (slovy jeden) Magazín Dnes a troška lepidla. Až si užiju barevných kombinací a budu od košíku požadovat větší pevnost, tak přidám ještě žďabec balakrylu a slzičku lodního laku přes to.

Časově taky paráda, během Ordinace jsem motala "proutí", během Kriminálky Miami pletla. No spěchala jsem, abych stihla ještě fotku :-)

6 komentářů:

klarissa řekl(a)...

....tak na ordinaci nekoukám, asi mi to stačí v práci a rozhodně to růžová zahrada není....ale kriminálky sleduju, občas, tak že bych v útery u Miami smotala a ve čtvrtek u New Yorku upletla... :o)...Ro, jsi šikula...

katcha řekl(a)...

další nádherný košík,budu do toho asi muset skočit,je to krása,šikulinka

M-Kocurek řekl(a)...

Tak já motala u ordinace v úterý a taky u ordinace ve čtvrtek a až přes víkend jsem to konečně slepila a upletla. Jsem hrozně pomalá, motat mi nešlo a lepidlo mi teklo všude možně! Ale noviny mám doma nachystané:o) a mořidlo koupené.
Košík je moc hezký!

dib řekl(a)...

no pane jo, to je fofr!! u mě by to bylo na měsíc..

Mony řekl(a)...

Košíky perfektní a komentík super...šikula

Lucka73 řekl(a)...

No, já na tohle teda nemám - to snad radši umeju ty okna ;o))