sobota 26. dubna 2008

33. Vítězství

No makro to tedy není, ale ostré je to dost, jupíííííííí. Po měsíci trápení jsem přišla na to, že je křápek skutečně vadný anebo lže manuál - ostření funguje výhradně a jen při zcela manuálním ovládání. Ovšem to mi vůbec neva, prostě se naučím bleskurychle ovládat manuálně - je to jen o zvyk - a budou fotky eňo-ňuňo - ještě musím vyzjistit, jestli to nemá možnost ukládat si nějaká nastavení jako režimy nebo styly.

Takže klasicky ku porovnání jedna fčela:



a navrch jedna kuriozita - živá nutrie ve volné přírodě:



no a protože se to musí oslavit, tak projekt neprojekt, jdu sypat - po rozkliknutí je co prohlížet:























6 komentářů:

Marvin Pacherres Lara řekl(a)...

bello

milu řekl(a)...

Ro, krásné makro! Povedlo se ti. Nutrie se asi přemnožily, já vyfotila dvě, neuvěřitelné.

klarissa řekl(a)...

...tak to je parádní sbírka....nutrii jsem viděla jen na talíři, ale tvrdili nám tenkrát, že je to králík...fakt super...taky chci umět manuálně fotit :o(

Lucka73 řekl(a)...

No, tohle je rmálka vítězství člověka nad technikou!! Jsi šikula!!! A závidím, že to máš takjhle pěkně zmáklý!!!

Mony řekl(a)...

Super fotky..a takového hlodavce jsem faktys dlouho neviděla...a to bydlíme u vody a u lesa...závidím

Michaela K. řekl(a)...

tyy, jo tak to je nadilka, parada!!!