čtvrtek 10. dubna 2008

17. A už naposledy šapitó

Inspirovala jsem se a zkoušela mušličky, pokusy se zrcadlem nedopadly vůbec hezky - zrcadlo nezrcadlilo, a pokud ano, tak byly fotky se závojem, stejně tak pokusy na skleněném podstavci - neskutečně moc odlesků a barevných skvrn, zkrátka to neumím a budu se muset ještě hoooodně učit, budiž mi omluvou, že křápek na to stavěn fakt není, ale já to z něj časem vytluču, chce to jen vychytat nastavení a možná i lépe osvětlit.

Takže jen pro splnění bobříka klasika:




Bude to znít divně, ale růžový nádech u druhého je způsoben asi? tím, že jsem fotila sezhora nad světlem a měla vínovou mikinu - co myslíte? Jinak mám při slabším světle nádechy spíše okrové, žárovka na bílém papíře je zkrátka do okru, pokud neposunu bílou.


2 komentáře:

klarissa řekl(a)...

...mušličky se povedly...a ten nádech tam mám taky....nějak to nedokážu doladit...

dib řekl(a)...

není to tím zabarvením vnitřku mušlí? jakože se mírně přenastaví bílá?? ale to asi automaticky nedělá, o tom bys věděla..