sobota 19. dubna 2008

26. Lesní panna...

Ráno mě rozesmálo toto domácí zátiší - vzpomněla jsem si na Tomanovo Na jelínku podkasaná sedí sobě lesní panna...

Tahle lampička byla druhá samorostová v naší domácnosti, před ní byla harpunovaná ryba na strop a pak následovaly další a další, jeden krásný chobot mi z chalupy zcizili romští bratři, dodnes mě to mrzí. Dělal je dědeček a moc je miluju, když rozsvěcuji, vzpomínám. Jelínka máme od mého dětství a je součástí mých vzpomínek - no a snad bude i ve vzpomínkách mé dcery.



4 komentáře:

dib řekl(a)...

hm, taková mírně obscénní fotka :-)

Lesana řekl(a)...

TEda, asi ani nebudu psát, co mi při pohledu na obrázek napadlo, bo se stydím :o/

Lucka73 řekl(a)...

Kurňa - baby!! Na co vy nemyslíte??? :o)))

jsem ráda, že mi to nenapadlo samotnou...

Sarah řekl(a)...

No, musím souhlasit s výše uvedenými komentáři - nám to holt neasociuje toho hodného dědečka :-)