pondělí 7. dubna 2008

14. Hrátky ve stanu

Mno stan bych tomu neříkala, prostě jsem pospojovala pár čtvrtek kolem lampičky a hlavně jsem testila, co to má můj křápek všechno za funkce a jak je využít doma, takže jsem si hrála s režimy osvětlení, s clonou i časem, s různými zoomy v závislosti na blesku, ozkoušela jsem přednastavené "styly" (booože, ta příšerka má ale zbytečností, pak se divím, že pořádně nefunguje) - no, stejně jsem žádné pravidlo nevykoumala, umím sice i ve stanu fotit bíle a téměř bez stínů, ale fotky pak nemají hloubku ani plasticitu, takže jsem se naštvala a tvořila "umění náhodného nastavení" a tu je výsledek.



5 komentářů:

klarissa řekl(a)...

tý jo, Ro, to je bomba...bílá je opravdu bílá....jak udělat aby bílá bílá byla ? :o)

Lesana řekl(a)...

Na ježka jsem koukala už na diskuzi - je úžasný.

PAVLITA řekl(a)...

ten ježko je uchvatný... :-)

Petra řekl(a)...

Fakt žúžo ježo!

dib řekl(a)...

parádní fotky!! a máš nejřidší stín, jaký jsem kde zatím viděla.. supr.