sobota 19. července 2008

Ocenění


Každé ocenění potěší a ku mně dorazilo hnedle ze dvou stran

- od Norreen, na jejíž všechny weby chodím šmírovat pravidelně, i když třeba zrovna nemám náladu na fotokolečka, protože... a vůbec ... zkrátka i ona je v mých oblíbených blozích hned na špici a doufám, že je jí to jasné :-))

- od Sonrisy, která mě velmi mile překvapila. Nakukuju k ní taky hodně často, protože se mi líbí její pohled na svět a její výběr záběrů, o kvalitě fotek smrdících profesionalitou ani nemluvě.

No a kromě velké radosti mám teď trápení s výběrem mých sedmi nejoblíbenějších blogů, většina už své ocenění má, ale což, komu čest, tomu čest a vůbec nevadí, že víckrát :-)

Líbí se mi courat na blozích, které si nejen pro Projekt 365 vytvořily:
Silema
Veronova
Mongolské střípky - jako BCstarousedlice určitě znáte Makýška a její blog
Janat - i když je povídací, tak o fotky taky není nouze a čte se mi tam hezky
No a každé kolečko po fotoblozích začínám vždy tady, s tím nikdo nehne
Lucka73
Klarissa
Lesana

booože, tolik jich zbylo, kam ráda chodím, když mám dělat něco zcela jiného, ach jo....

Žádné komentáře: