středa 9. dubna 2008

16. Nejlepší využití světelného stanu


Konečně mi to došlo, na co je vlastně "světelný stan" dobrý. Tedy mně to vlastně nedošlo, ale když všechno usnulo, rozestavěla jsem nové kartony, že zkusím "šapito" - tj oblouky vzájemně se prolínající, rozsvítila lampičku a šla si vybírat, jestli dnes sklo, porcelán nebo nějakou přírodninu.
Když jsem se vrátila s jedním omšelým korálem, našla jsem nejskvostnější objekt.

Beru zpět všechny stížnosti, že černá kočka v tmavém bytě nejde kloudně vyfotit, stačí pro ni postavit světelný stan a mám fotky, jaké se mi dva roky zaboha nedařily. A Miki u toho vruněla, protože lampička jí prohřívala kožíšek a o popadané čtvrtky se drbala pod bradou.



Kuk:

6 komentářů:

klarissa řekl(a)...

tak to je paráda...černá a bílá....to se ti fakt povedlo...číča jak z reklamy..

M-Kocurek řekl(a)...

Tý brďo, stan na kočky je prostě božííí.

Lesana řekl(a)...

Hehe, taky o stanu ze zvědavosti uvažuji... ale co v něm budu fotit, když kočky doma nemáme? ;o)

čiřikaví řekl(a)...

kočka je super - ještě že ti ten stan nerozvalila :))))

Kičína řekl(a)...

Kočka ve stanu - super skvělé, možná obšlehnu, až se budu snažit vyfotit našeho černýho psa:-)

dib řekl(a)...

parádně prokreslená krásně udržovaná lesklá kočička :-)