pondělí 14. dubna 2008

21. Když se nedaří


Foťák mě neposlouchá, dělá si co chce a já nedokážu rozkódovat, v čem je zakopaný pes. Na jednu stranu vím, že je to krzápek poruchowy, na druhou stranu, co když je chyba mezi okem a aparátem? A tak jsem chca nechca vytáhla manuál a listuju a listuju - absolutně nemám šanci si něco zapamatovat, protože funkcí, režimů, možností nastavení a vzájemných kombinací je nestkutečně a zbytečně moc, nakonec to dopadá tak, že nedokážu nastavit ani na běžnou momentku na hřišti. No a AUTO funkce moc nefachá, pokud sluníčko nesvítí jak blázen, je vše do modra a v mlze.
Po pár pokusech o nějakou slušnou fotku jsem nakonec v noci skončila otrávená a taky zvědavá v posteli s foťákem a manuálem a študuju.

4 komentáře:

Barbarkaaa Liduš řekl(a)...

študuj študuj a my sebudeme těšit na výsledky

klarissa řekl(a)...

...óóó jak ti rozumím, manuál jsem měla jen na CD, tak jsem si těch x stran vytiskla a pořád do něj čumím...řekla bych, že i zbytečně, ale mám ho pořád po ruce...co přečtu si pak stejně nepamatuju nebo si nevzpomenu, že bych to měla nastavit...

dib řekl(a)...

hele, bude to někde v tom manuálu, nebo co jiného se snažil naznačit, když tu stránku vyfotil tak čistě a krásně?? :-P

Lucka73 řekl(a)...

Tak držím palce, ať naštuduješ a njdeš tam to, co hledáš....