úterý 1. dubna 2008

8. Zoubek filuta

Tak jednu dokumentační, abych za pár let věděla, kdy se co pokazilo. Tohle dnes objevila Johanka v puse - nejprve mě zamrazilo a začala jsem shánět okamžitě zubaře, pak jsem šáhla na přední jedničku a ta už je naštěstí hodně rozkývaná, tak jsem se uklidnila, že v tomto případě den či dva už prostě nic nezmění. Když nevypadne sama do pátku do rána, tak vyrazíme.
Doteď se nám zubní problémy vyhýbaly, tak teď si užijeme dvojnásob...

6 komentářů:

klarissa řekl(a)...

....je jak žralok...ten má taky několik řad zubů... :o)...však on se srovná kam má až bude mít místo..

Lucka73 řekl(a)...

jůů, tohle měl kamarádky kluk - ale celou řadou - fakt jak žralok - ty první mu museli vytrhnout :((((

Gabiks řekl(a)...

Jejda, tohle jsem ještě neviděla ... Snad se srovná a bude vše v pořádku, držím palečky :-)

Ratu řekl(a)...

no teda, dvojitá dávka pro zubaře:-)
snad to půjde přirozenou cestou a nebude se zdvojeným chrupem trápení...

dib řekl(a)...

uf.. taky držím palce, ať se to srovná kam patří a hlavně bez dalších problémů..

Anonymní řekl(a)...

good girl open wide let mecum in your mouth