úterý 25. března 2008

1. Neurologie - cesta tam a zase zpátky.


Dnešek byl pro naši dceru důležitý, měla po roce další neurologickou kontrolu, což je sice nebolestivé, ale dlouhotrvající vyšetření, vcelku otrava. Opět to zvládla s přehledem, jsem jí moc vděčná, že to nemusíme řešit jako mnozí jiní hospitalizací, že je ochotná spolupracovat. A navrch jsme dopadli zase o kus lépe, prostě "léčba" je úspěšná a já mám velkou radost.

Cestou k doktorce svítilo sluníčko a bylo jaro, než se vše odbylo, přihnala se sněhová bouře, dokonce i s hromy a blesky, v jednu chvíli jsem se lekla, kde co bouchlo a chumelenice byla urputná - a tak jsem prostě nutně musela nafotit vše, co jsem fotila cestou tam, znovu, najednou to totiž bylo jiné a jinak krásné. No a vůbec se mi nechce vybírat, takže to sem frknu všechno, kam taky jinam, že?


Tak samozřejmě jeden obligátní strom bez listí proti nebi, nevím, proč mě to tak fascinuje. A k tomu jedny bobule, jen tak, že se mi líbily.


Pupen kaštanu za slunečna

a tentýž o hodinu později (přiznám, že se mi nepodařilo, bylo hodně tma a aby vůbec něco vylezlo, musela jsem hodně v PS zesvětlit)


Zlatý déšť tam a tentýž zpět


Pocukrované macešky

A ještě jedny, protože se to tak prima fotilo :-)


Chomáčkové křoví, fotka nic moc, ale pro scrapí papír je to skvělý materiál


A na závěr bobule pod sněhem, nejen skvělé na pozadí, ale i sama fotka vypadá dooost dobře.

Žádné komentáře: