pondělí 31. března 2008

7. Orloj

Tak tentokrát plánovaně z archívu - na památku roztočené skulptury, kolem které jsem dva roky chodila a hledala ten nejlepší úhel ku focení, před měsícem jsem si všimla, že konečně zatřeli ošklivý nápis na zdi, který rušil jediný nejhezčí úhel pohledu a čekala jsem na "dobré světlo". Sluníčka jsem se sice dočkala, ale na placu zbyl jen pustý flek a vzádu na parkovišti velká hromada pod plachtou.

Takže jednu historickou (z před dvou let, dílo se průběžně měnilo, přibývala roztáčená kolečka, vrzající táhla a hřídele a další efekty včetně světelných a kouřových) Třeba se to ještě vrátí, nějak jsem nezaznamenala, že by Cross klub, ke kterému to patřilo, měl končit.



4 komentáře:

Lucka73 řekl(a)...

Teda, tomu říkám monstrum!! :))

Gabiks řekl(a)...

orloj, jo? Na první pohled to vypadalo jako fotka z kosmu ...

Ro řekl(a)...

já tomu říkám orloj, protože všechna ta větší kolečka se neustále točí a hejblata hejbaj, cinká to, jeden čas i blikalo a v pravidelných intervalech vyfukovalo kouř. Stále to mají na dvoře, tak třeba to opravdu znovu nainstalují a já udělám pořádnou fotku za sluníčka a s pohybem

dib řekl(a)...

dobrý industrial :-)