sobota 22. března 2008

Digiscrapové začátky


Nemuset se stále v práci zaobírat cizí grafikou, asi bych se tomuto koníčku věnovala víc. Ono prostředí mého druhého domova - baby-café - je navrch téměř neustále poňoukací, vzniká tam tolik krásy a běhá tolik volných kitů, že člověk kolikrát prostě neodolá a začne si hrát. Na(ne)štěstí mě nebaví používat cizí freebies a na tvorbu vlastních (což mě baví hodně) zase tolik času nezbývá. Takže to prostě vypouštím, ovšem soutěž tzv. "jednokitovek" - tj. že se smí použít pouze elementy z jednoho publikovaného souboru papírů, rámečků a zdobných prvků - to mě vzalo, nádherné omezení, v jehož mantinelích se hnedle lépe dovádí. A tak pokud jsem nezvládala dělat si vlastní, tak jsem mimo soutěž stahovala nabízené kity a užívala si. Zastavilo mě až přeplnění hardisků. Ale určitě budu ještě někdy zase pokračovat.


První pokusy v Corelu, papír je též z vlastních fotek


Tady už jsem si v Corelu užívala, kašlala na styly a dělala to, co mám ráda - sobě pro radost.


Do tématické BC soutěže o zvířátkách, opět výhradně corelí objekty a filtry


kredit: Kit Comic Z od Bory Lively


kredit: Kit Love girl od Petit Moineaux


kredit: Kit Herbst Stimmung od Grafik-Dreams


Opět scrap jen pro radost, chtěla jsem si seskupit fotky Prahy, vzniklé první den po zakoupení nového digifoťáku, kdy jsem experimentovala s režimy a posléze si hrála v PS i Corelu s texturami.


kredit: Kit Cool boy - sweet girl od Mary, no přiznám, že jsem chtěla nastřádat tyto fotky k sobě a kit mi byl docela jedno, ale nakonec to k sobě docela pasuje

Takhle se ty kredity vypisují samy :-)))))

Žádné komentáře: