neděle 30. března 2008

6. Šneci jsou tupci

Tenhle záběr mě napadl už dříve, když jsem do skleničky na víno vybírala šneky z akvárka a koukala, jak to zaoblení sklínky funguje jak lupa - normoš je ten šnek velký cca 7 mm a očma kresbu ani barvu na ulitě není ani moc vidět, ale ve sklínce z nich najednou byla nádherná zvířátka, která jsme díky tomu začali chovat a drze je neposlali na dovolenou k moři (kanalizační cestou)

Pokud bych zvolila záběr nejen přes sklo, ale i přes vodu - tedy z druhé strany, byl by šnek ještě větší a různě zajímavě deformovaný, ale tady jsem přesně narazila na problémy s "výzbrojí" - to už by chtělo super dělo a super nasvícení, a hlavně na TUPOST šneka - neustále zdrhal ze záběru, případně se odtrhával od skla a trvalo dalších deset minut, než zaujal "fotitelnou" pozici. Než se mi ho podařilo nějak vše naštymovat, tak navrch stihl do vody slušně "nadělat". Takže šneky jako objekty vřele nedoporučuju, minimálně čtyři šedý vlasy a čtyřicet mega zkažených záběrů má na svědomí.

4 komentáře:

klarissa řekl(a)...

....pěknej šneček a super doprovodná koment...posíláni šneků k moři kanalizační cestou mě dostalo... :o)))

Lucka73 řekl(a)...

:o))))

no, mě by teda ási nehlo čekat... ale šneček se vyloupl fakt pěknej!!!

Gabiks řekl(a)...

:-))) to je dobrý ...
fotka šnečka je fakt vydařená, taky se vám ty mrchy v akvárku tak množí?

Ratu řekl(a)...

krásná fotečka