pátek 15. srpna 2008

144. Prázdniny jsou nuda


Mamíí, proč je venku tak ošklivo, bude pršet? Můžeme ven? Já chci sluníčko. Nepůjdeme na hřiště? Proč chceš uklízet, když máme dovolenou? Pustíš mi pohádky? Já bych chtěla nějakou hru na počítač. Mami, já se hrozně nudíííím...

Hmm. Asi bych se měla polepšit, zamračené počasí mi umožnilo výmluvu, že je ošklivo a že tedy strávíme den vyháněním pavouků a a rušením štěničáren z tmavých zákoutí - navrch to ani neplním a užívám si dovolené úklidem jen nejnutnějšího, sleduju olympiádu a nehodlám se přetrhnout. A moje dítě se nudí. No je poledne, tak snad se odpoledne vzmátořím a vymyslím nějaký lepší prázdninový program, protože takhle jsem hrozná máma (jak mi bylo včera něžně pošeptáno)


2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

..týjo, tak tenhle výraz znám taky dost dobře...a bohužel nejen o prázdniny...
klarissa

Anonymní řekl(a)...

Spustili jsme nový web/blog na adrese www.nuda.e-blog.cz . Jsou to stránky zaměřené na věci co se daj dělat, aby nebyla nuda. Najdeš tam něco o adrenalinových sportech, cestování, cizích jazycích, cool vychytávkách a mnoho dalšího co se dá dělat o prázdninách nebo ve volném čase. Pošli naši adresu svým známím a kamarádům čím víc lidí se zapojí tím menší bude nuda. Tak se měj hezky Pa :-) NUDA