čtvrtek 14. srpna 2008

143. Makej, makej, vyhraješ, huráááá!


Proč moje dcera není raději dráček Soptík, neustále vzpomínám na jeho vroucí "Budu požárníkem, já budu požárníkem" a na trápení jeho taťky, když to musel celé dny poslouchat a stejně vroucně s tím nesouhlasit. A stejně jako já s tím nic nenadělal.

Joko bude roztleskávačkou - ano, přesně tou naivní, hloupou, toužící jen po laciné popularitě - tak jak je známe já i ona z emerických filmů, rozhodně tamní příběhy nebere jako odstrašující :-))) No a tak si dnes v tržnici vybrala šatičky a už to tu roztáčí, poskakuje jak koza, vykřikuje nesmyslné slogany a je v sedmém nebi.

Ještěže nám tu neustále běží olympiáda, jinak bych si vážně připadala jak ve cvokhausu, takhle si jen namlouvám, že Johanu strhla moje fandovská nálada.


1 komentář:

Lucka73 řekl(a)...

Joj, děsím se toho, co jendou vymyslí ta moje partička..... :oDDDD

ale je to krásný, ne? ;o))