neděle 20. července 2008

118. Borůvky


Celý den je ve znamení borůvek: borůvkový koláč, borůvkové knedlíky, borůvková marmeláda. Mám borůvkový jazyk, borůvkové ruce, borůvkově rozlobený žlučník a naprosto borůvkové dítě, které se pokouší obarvit náš koberec i gauč do oblíbeného borůvkového odstínu. Objevila jsem borůvky i v posteli a jednu hezky rozpatlanou za krkem.
Vrátil se mi synek z prázdnin a když viděl tu borůvkovou mánii, tak málem zase utekl, prý doufal, že si od toho po týdnu u macešky a jejího borůvkového nadšení a nucení dítek ku sběru odpočine :-)
Ta tmavofialová se mi hodí i k náladě, mám spoustu práce a nemůžu stále přemýšlet, co se stalo a děje u Lucky.


2 komentáře:

Sonya Scrap řekl(a)...

Náhodou, borůvky bych si dala....mňamky.....

milu řekl(a)...

Koláč vypadá velmi lákavě!