čtvrtek 24. července 2008

122. Vivat Joko!


Tak už jí je šest - je to velká holka, rozumná tedy moc ne, ale o to víc se zasmějeme.

Ovšem oslavy nestíháme. Joko se naštěstí podařilo strávit ten svůj slavný den skvěle - na návštěvě u kamarádky - spousta dárků, her, dovádění - dorazila domů naprosto spokojená. Já dorazila kolem osmé a hned se na mě vrhlo klíště s kolovrátkem: přineslas dárky? dárky, dárky, dárky....

No pár drobností jsem stihla - krásné tričko, nějaká pexesa a cikánské šátky - vyšlo mi to hezky, za každý odžitý rok jeden drobný dárek. Spokojenost byla veliká, ovšem jen do okamžiku odchodu do postele: Mami a zítra mi zase přineseš dárky? Nějaké další, víš? Já je moc potřebuju.

No a tak přemýšlím, co dostane zítra a co pozítří a co popozítří - když ty dárky tak moc potřebuje :-))) Na dort a slavení s rodinou bude muset vyčkat ještě dva týdny, tak jí asi vážně to čekání osladím spoustou drobností. Naštěstí je to holka skromná a ze šátku za dvacku je u vytržení. A když jí bráška k narozeninám věnuje půl hodiny mordování, není co řešit.


Žádné komentáře: