sobota 22. března 2008

Velikonoce - KRASLICE


Když začínám tak hezky na Velikonoce, tak si jdu uložit, čím jsme se letos s Joko bavily místo jarního úklidu.
Kamarádka Norreen uveřejnila na baby-cafe malou školičku drátkování vajíček, já našla doma smotek drátku a začala z něj tudíž tvořit, pak jsem zjistila, že korálky jsou taky prima, no a teď se vracíme k oblíbeným provázkům, bavlnkám a vlnám, ale o tom až zítra.


A já pořád, na co ty placaté korálky použít


Tohle byla děsná piplačka a taky to dost dlouho trvalo.


Abych nemystifikovala, tohle není drátek, ale "šité korálky", tj. navlíkané na silonu.


To vzorečkování s korálky mě hodně bavilo, výsledek pak vypadá velmi efektně, škoda hnědých vajec, měla jsem je aspoň obarvit

Naštve, když se skořápka rozbije při poslední řadě oček, ale když je vzorek dostatečně složitý, tak vajíčko vypadá hezky i bez skořápky, kterou jsem vybrala hezky "pincetou krz hrdlo"


No a návnada na příští ukázky...

2 komentáře:

dib řekl(a)...

tý jo, úctyhodná sbírka krásných vajíček!!

rupr řekl(a)...

To drhaný vajíčko se mi moc líbí.