sobota 29. března 2008

5. Den miminek


Zrovna jsem se chystala na návštěvu a poňuchání si měsíčního miminka, když jsem zaregistrovala nějaký divný pohyb v akvárku, které mám postavené vedle kompu.

Máme maličké desetilitrové akvárečko jen pro radost Johanky a pro tři rybičky, manželovi kamarádi dodali před šesti týdny k jeho narozeninám.

Krásný sameček Fred je velmi mužný (i když trochu metrosexuál, neustále mění vybarvení). Samička Hela je velmi plodná, za tu krátkou dobu je to už druhý porod (poprvé rodila nad ránem a ráno už bylo vše sežráno)
Samička Háňa je prapodivná, najednou jí roste ocásek i ploutvičky a hubne v těle, čekám, jestli se z ní třeba nevyvrbí Robert - každopádně na mateřství kašle.
Rádi bychom pár miminek vypiplali, ale je to sázka do loterie, nemáme nic nachystáno, jen velkou flašku bez živých rostlin, kam sypeme šneky vybrané z akvárka a krmíme je ledovým salátem a čínským zelím.

Zkusila jsem to nafotit a přes neskutečnou špínu se podařilo něco zachytit (tedy včetně špíny - Joko před pár dny překrmila a ryby nestihly sníst - takhle to pak dopadá - ale možná i proto miminka přežila, páč velký ryby jsou stále přežraný)



a výřez:


Den pak pokračoval samými "specialitkami" - cesta na necelou hodinku se nám protáhla na dvě a půl - ovšem po cestě samé krásné pohledy na okolí. Mezitím jsem stihla zjistit, že oblíbený objekt focení, na který se těším už rok, že se mi ho konečně podaří vyfotit bez hnusné reklamy v pozadí (před měsícem byla zamalována) a v krásném prostředí dalších artefaktů - zajímavý orloj ze šrotu - byl demontován a už ho asi nikdy nevyfotím lépe, než už ho mám :-( - komuže to zbourali hřiště, podobný případ...
Ale místo toho mám "technické" i jiné záběry odjinud:

televizní věž


při čekání na autobus pomohly sedmikrásky


sloupy vysokého napětí proti obloze ve mně vzbuzují skutečně vysoké napětí


transformační stanice


No a pak návštěva, měsíční miminko se překonávalo v producírování, bohužel, když už to vypadalo na první zachycený úsměv, tak mi došly baterky :-(


Tůdle nůdle, aneb dlouhý nos na vás....


A s maminkou

1 komentář:

Gabiks řekl(a)...

Blahopřeju k úrodičce mláďátek :-) Taky jsme je mívali. Myslím, že rodičové a teta by ty prcky nesežrali i kdyby nebyli přežraní :-D.