pondělí 24. března 2008

Velikonoce - KRASLICE 2.


Naposledy o velikonocích - slíbené pokračování o letošním zdobení vejdumků.
Jako další materiál jsem si vybrala bavlnky a zvolila tu nejjednodušší omotávací metodu, protože je velmi snadná i pro děti a dcerku to moc bavilo, jen tedy neměla trpělivost na bavlnky, ona i ta vlna byla piplačka. A provázek jsme motaly obě, jedna držela, druhá nutila provázek, aby se přilepil.
Pak jsem si jedno vajíčko odrhala narychlo provázkem, abych nevyšla ze cviku.
No a ještě mi tu zbylo pár "rozháčkovaných" kraslic, které to holt letos už nestihly, buď je dodělám před úklidem výzdoby nebo vydrží v rozpracovanosti až napřesrok.









Nakonec jsem se ještě k háčkování dostala, tak doplňuji:

kvalitní návody na podobné těmto jsou k nalezení na Jitčin blog - zajímavý web, určitě tam polezu často.

2 komentáře:

Lucka73 řekl(a)...

týý jo - jak odrátkovaný, tak ty oprovázkovaný - obojí nádhera - kurňa vy jste holky šikouný a netušených možností a kreativity plný!!!!

Anonymní řekl(a)...

Pročítala jsem starší komentáře na svém blogu www.yorga.blog.cz a přišla jsem se podívat, kdo že mi to tam tehdy napsal tak pěkný komentář.Vidím, že vajíčka se povedla a je tady mnohem víc, než to.Musím to tady řádně prozkoumat. Přeji hodně dobrých nápadů. Jitka