pátek 28. listopadu 2008

Papírové vánoční ozdoby 1


Tuhle piplačku jsem vymyslela loni, když už jsem nevěděla, jak zabavit Joko. Na čtyři ozdobičky stačil jeden kanclpapír a cca půlhodinka na každou a hezky skládat a skládat harmoniku cca 3-5 mm širokou, pak už jen máznout lepidlem kraje k sobě, střed nějak začistit - loni korálky, letos zase jen papírovou vystřiženinou - čekala jsem totiž v práci na práci a tam korálky nemám, kdežto papír a lepidlo ano :-)









Z loňska jsem našla ještě tyto dvě:


4 komentáře:

ivig řekl(a)...

Vy jste tak šikovní... krásné!!...je někde návod na ty ozdůbky... manželova "bába" mívá vždy stromeček ozdobený bílýma ozdobama a je to nadherne...

Anonymní řekl(a)...

Dobrý den, jsem okouzlena vším co na vašich stránkách vidím, snažím se taky tvořit a zkouším každou novou techniku, teď jsem však naprosto selhala... Zničila jsem hromadu papíru, ale na to jak vytvořit tyto "jednoduché" ozdoby jsem nepřišla. Dokonce jsem zapojila i manžela a... nic. Progooglovala jsem stovky stránek a... nic. Prosím mohla byste mi poslat návod, nebo alespoň malou nápovědu? Děkuji mnohokrát Petra V. petis@seznam.cz

Anonymní řekl(a)...

Dobrý den,velice mě zaujaly vaše ozdoby.Vypadají jednoduše, ale bohužel si nevím rady, jak správně postupovat při jejich výrobě.Zda nejdříve vystřihnout tvar a pak skládat harmoniku nebo naopak?Děkuji za pochopení a zaslání návodu´.Můj e-mail DagmarUllmannova@seznam.cz

Anonymní řekl(a)...

taky se přidávám s prosbou o návod. můj mail fairground@seznam.cz

mockrát děkuji
ozdoby jsou krásné