neděle 14. září 2008

174. Hurá na návštěvu


Tak korálky navlečené, ale nachystané zapínání se ztratilo, dort jsem spálila, ale naštěstí máme poblíž úžasnou cukrárnu, která umí krásné dorty pro pětileté holčičky, Johana zlobila, babí brečela hlady, takže zpoždění veliké, ale nakonec jsme se na návštěvu dostavily a holky si pak celé odpoledne úžasně vyhrály a vůbec jsme o nich nevěděli a tak ani nebylo koho fotit, když byly stále zalezlé v pokojíčku a učily Kena s Bárbí určitě ty směšné pohyby (radši nevědět a neptat se).
Ještě na poslední chvíli (když už jsem nesehnala tolik potřebné pruhované punčocháče) jsem si vzpomněla na háčkované prvky z irské krajky, co mám už měsíc v krabici a co se budou barevně hodit oslavenkyni na nový kožíšek.


1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

tak toto je úžasné já tak šikovné ruce nemám