úterý 13. května 2008

50. Co vzala voda a revoluce...

Moje pracovní cestování končí na jednom pražkém náměstí, kde se od(mého)jakživa říkalo "U tanku". Kdybych projela staré ještě černobílé filmopapírové archivy, určitě bych na nich toto místo objevila, v ranném mládí jsem tu studovala, takže spousta schůzek, randat a procházek "starou" Prahou začínala tam.

Objevila bych i porevoluční růžovou verzi tanku, jela jsem si to tenkrát speciálně pro radost vyfotit.
No a pak jsem nějak kauzu "tank" vypustila ze zřetele a do těch končin dlouho nezavítala.
O to větší byl tedy můj objev, že tank vzala historie a všechny vzpomínky tu pravidelně splachuje voda.
Ale musím přiznat, že ač fontána moderní, tak na tom místě působí hezky, za parného léta určitě osvěživě a časování tvaru chrlení má vymyšleno hezky. Pamětníky a konzervy (jako jsem já) neuráží a mládež a bezdomovci mají kde posedět a kde se umýt. Fontán a kašen není v Praze nikdy dost.




a pro Projektantky ku srovnání - foceno automatem, koukejte na ten rozdíl:



Žádné komentáře: